Klachtenregeling – Apotheekhoudende Huisartspraktijk Hornstra – Boazum

Welkom op onze praktijkwebsite

Wij heten u van harte welkom op de vernieuwde website van apotheekhoudende huisartsenpraktijk Hornstra in Boazum. Zowel de praktijk als de apotheek zijn gecertificeerd. U komt dus in een huisartsenpraktijk die werkt aan kwaliteit door een toegewijd en enthousiast team.

De praktijk en apotheek zijn gesloten van 25 december 2021 t/m 2 januari  2022. Voor dringende zaken kunt u terecht bij huisarts Jansen in Sijbrandaburen telefoon: 0515-521281. Graag tijdig uw herhaalmedicatie bestellen.

 

 

Apotheekhoudende Huisartspraktijk Hornstra
It Oerd 12 8635 LB Boazum

Klachtenregeling

Een klacht? Bespreek uw onvrede met uw huisarts

Wanneer u ontevreden bent, stellen we het op prijs dat u dit met ons bespreekt. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede, dan kunnen wij proberen het voor u op te lossen.

Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt het klachtenformulier gebruiken op de website van SKGE. De klachtenfunctionaris is eventueel te bereiken op telefoonnummer 088 0229190.

Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (jurist) en uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris die ook jurist is.

Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. Meer informatie kunt u in de folder vinden in de wachtkamer en op www.skge.nl.